Saturday, November 24, 2007

Μια "φτηνή" φωτογραφία



Η παραπάνω φωτογραφία είναι προϊόν μίας Nikon Coolpix 200 ανάλυσης 1.3ΜΡ. Είναι μια μηχανή που είχα πάρει για λίγο παραπάνω από 100 Ευρώ το 2004.
Είμαι σίγουρος ότι η Nikon δεν θα είναι πλέον υπερήφανη ούτε για τον αισθητήρα, ούτε για τον φακό.
Όμως κατά την επίσκεψή μου στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις, στους αγώνες του 2004 με την μικρή μηχανή που χωρούσε στην "μπανάνα" μου πήρα αυτή την φωτογραφία, που στα δικά μου μάτια είναι ιδιαίτερα επιτυχημένη.
Δεν χρειάστηκα ούτε την Canon EOS 3 ή 300D, ούτε κάποιον από τους, σχετικά, ακριβούς φακούς μου.
Χρειάστηκαν τα πιο βασικά συστατικά για μία αισθητικά πετυχημένη φωτογραφία:
Ποιοτικό φως (αργά το απόγευμα προς βράδυ), ενδιαφέρον θέμα (έργο Calatrava, που παρά τις ενστάσεις για το στάδιο, έχει να παρουσιάσει πρωτοποριακό έργο στην αρχιτεκτονική), αξιοποίηση της γεωμετρίας στην σύνθεση (συγκλίνουσες καμπύλες, συμμετρία που προσφέρει η αντανάκλαση στο νερό).
Η έκθεση είναι αυτόματη (προφανώς τόσο φτηνή μηχανή δεν έχει manual ρυθμίσεις).
Κάθε φορά που βλέπω αυτή την φωτογραφία θυμάμαι πως για το ποιοτικό αποτέλεσμα, ο ακριβός εξοπλισμός είναι προεραιτικός.

No comments: